Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: Koden från susnet här
Online nu:

Bad update

...men vilka underbara dagar jag haft ..   det har helt klart varit värt det.

En helhärlig julafton med fina presenter och trevligt sällskap från familj och släkt.

Åkte pulka på Juldagen med Antonia , varm choklad och massa prat. Sedan väg in till stan , först till älsklingen, sedan till Mickiis för att göra mig iordning och sedan iväg in till Evelina på Dalvik förfest:) Drog in till tsaden vid halvnio tiden och till Centan. Inte så mycket folk till en början men det fyllde på, kan man lugnt säga. Framåt tolv var det så mycket folk att man varken kunde dansa eller gå , då gick jag ovh Mickis hem till henne och mös istället, åt massa gott och kollade på roliga klipp. Somnade sedan gott vid tretiden.
Dagen efter blev jag hämtad av Erik och vi tog oss upp mot egnahem för lite julmys med några i hans släkt. Alltid lika trevligt !

Åkte hem till Älsklingen  efter några timmar, sjöng lite ABBA singstar med hans lillasyster Linnea,  Vi spelade sedan Alphapet tillsammans med hans båda systrar.

Erik och jag fick sedan lust att gå ut när klockan var ungefär sju. Linnea följde med och detta resulterade i att vi började bygga en Igloo. Vi tog en vedtunna (en jättestor hink) som vi packade snö i. Dessa pressade vi ihop genom att studsa på dem, tömmde dem och fick då perfekta byggblock. Staplade dessa på varandra lager efter lager, lagren lutade vi hela tiden inåt så att Igloon blev kupad. Det blev till sist tre lager med cirka 40 byggklossar.
Taket var oxå kupat och innehöll staplade grenar täckta med snö.

Satt sedan inne i igloon med tända ljus och mös när allt var klart ..

Nu sitter jag och Erik hemma hos mig och imorgon bkir det tjejmyskväll hemma hos mig , det ser vi fram emot. 


Tills vi hörs imorgon , ha d bäst .

PUSS


 

-


Kommentarer

Kommentera gärna

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0