Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: Koden från susnet här
Online nu:

Antatomi , husvakt och begravning .

... varför hör du aldrig av dig,  det var alldeles för längesen vi sågs.

Citerar nog ganska bra vad ni tänker om mig just nu .  Det är nog bara att inse att ja , skolan har tagit allt för mycket tid. De gånger man faktiskt suttit vid datorn har jag fått antingen dåligt samvete, lyssnat på föreläsning eller kollat mailen.  Men men , jag ska återigen göra mitt bästa för att hålla bloggen uppdaterad .

Just nu är jag husvakt åt älsklingens mormor och morfar som är utomlands, och det är verkligen jätteskönt att vara själv med älsklingen här. Speciellt nu under anatomikursen, lättare att plugga när man inte har en hund som måste ut, föräldrar som är pratglada och 3 katter som för det mesta är helgalna.

Den 30:e är det begravning för min gammelfarmor som gick bort nu i veckan , efter en tids sjukdom och ålderdom. Visst kändes det som en lättnad men det är aldrig enkelt när någon som stått en nära i släkten tar steget vidare till nästa dimension. Hur som helst kommer jag att sjunga på begravningen, har ni några bra förslag på låtar är de välkomna att låta mig inspireras.

Dagens citat :

Hur blir barn till?

Dom kommer i ett ägg och sen åker dom ut ur pappans snopp och in i mammans mage. Sen växer dom och kommer ut. Det tar kanske 14 dagar. Dom kommer ut genom rumpan. Jag har sett det på TV.

Robin, 5 år

Mina senaste inköp:

Det senaste har jag köpr väldigt mycket hudvårdsprodukter på body shop, jag har aldrig haft en tanke på deras smink, men nu kan jag inte tänka mig något annat.


 
Sminkborttagning och gel från body shop. För dig med något blämmig hy , fungerar alldeles utmärkt, inte en enda finne från första användning.

Foundation från bodyshop med återfuktande effekt ( 229 kr) , lägger sig naturligt och gör att man känner sig superfräsch. Dock inte så täckande men tillsammans med concealern (119 kr) som också är från body shop blir det super!

 Mascara för en vardaglig look, framåt kvällen lägger du bara på ett extra lager :) (149kr body shop)




Kvällen kommer spenderas hos min älskade vän Malin , hon fyller systemet idag (20) ! Outfiten är redan planerad , leopardfärgad Längre, trekvartsärmad, tight klänning med lite puffiga axlar. Till detta blir det ett nitaktigt bälte i midjan och ett par stövletter ! Bilder kommer senare .


Soo Long !
 



Kommentarer

Kommentera gärna

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0