Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: Koden från susnet här
Online nu:

PattyPatty

Vilken underbart trevlig kväll vi hade igår, med alla de bästa ! Festen började hemma hos Malin (som kvällen till ära fyllde 20) där det bjöds på både bål och massa gott snacks.
Hon fick ett par sjukt snygga röda pumps, en jättefin 20 års krona som hon hade hela kvällen och en upplevelse utav oss (mig, Lina, Sara, Sanan och Mickan) Vad detta blir är ännu hemligt för malin så jag kan tyvärr inte avslöja något, men det kommer helt klart bli en minnesvärd dag ! :)

Idag ska jag försöka plugga lite och sedan bär det av till Jan och Eva-Lena där vi ska planera lite inför begravningen, vilken låtar jag ska sjunga och så vidare. 


  För er som inte vet har jag färgat håret :)
 Gårdagens outfit , dålig bild men ändå.


Mer bilder kommer ! Nu ska jag plugga :)




Kommentarer

Kommentera gärna

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0