Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: Koden från susnet här
Online nu:

Back on track

jaa.. ni är förmodligen undrande över varför det inte hänt något här på senaste tiden , men jo jag har varit lite upptagen med annat.

Vad har hänt?
Jag har som de flesta redan säkert vet börjat skolan igen. Denna gången på sjuksköterskeprogrammet på hälsohögskolan i jönköping, och jo allt drog igång på helfart minst sagt.  Intryck efter intryck behöver jag säga mer?  Kurser hit , pingpong dit allt har varit nytt och insparken det var nog det roligaste jag någonsin varit med om . Har verkligen hamnat i världens mest underbara klass med tjejer och killar som är super ! Och är väl de för nu är plugget på högsta nivå och då är de skönt att klasskompisarna finns där må jag säga.
Väldigt intressant hur man kan känna som om man känt varann hela livet , fast man bara har varit vänner några veckor ,det har verkligen klickat.

På lördag , dvs om två dagar är det dags för första tentan , där har ni ännu en orsak till varför bloggen fått vänta . Har haft fullt upp med att bli vän med mina böcker, och det är många bokstäver att bekanta sig med tro mig.

men men .. med lördag följer oxå lön och tentaFEST såklart ! ngt att se fram emot iallafall.

Tills v hörs imorgon så vet ni att jag lever iallafall !

So Long .

Kommentarer
Postat av: PeterDeluxe

Vad roligt att det går bra för dig själv så letar jag jobb som 17 och aktivt följer schlagern som just nu råder =)

2010-02-27 @ 15:29:05
URL: http://peterdeluxe.blogg.se/

Kommentera gärna

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0