Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: Koden från susnet här
Online nu:

Loveli..

Nu är helgen här igen .. kommer dock inte få njuta av den jättemycket då det kommer bli en del plugg för min del.

Läser numera en kurs som heter Klinisk mikrobiologi, imunuologi och hygienrutiner. Detta är en riktigt intressant kurs må jag säga , fast mycket känner jag igen sedan tidigare på gymnasiet och mina arbetserfarenheter. Vad kursen innehåller är ungefär som det låter , virus , bakterier, resistensutveckling, imuniologi och basala hygienrutiner, alltså hur man förhindrar spridningen av bakterier genom att hålla sig själv och omgivningen ren.

Nu sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klart så att jag kan ge mig ut och ställa mig mot husväggen i den värdmande solen . Kom precis hem från en 6 km promenad och tro det eller ej men jag fick till och med ta av mig jackan på vissa ställen, Molle är alltid lika tacksam över att få följa med på promenad , och efter att ha duschat av honom allt salt kör han några ärevarv i huset. Helt galet vad han springer, han är överlycklig.

Nu är det bara tre dagar tills mina älsklingar mickaela och Malin kommer hem från thaiet. De lär vara bruna och fina och jag lär få hålla mig undan ett tag , då all min färg försvunnit. ;) Smälter liksom inte in !

I veckan fyllde gammelfarmor Svea 90 år , detta firades med räksmörgås och princess tårta.

Ikväll blir det förmodligen melodifestivalen, med vilka det återstår att se.

Glöm nu inte att njuta av vädret , ta en promenad eller bara stek , man orkar så mycket mer då.

Pussss !

Kommentarer

Kommentera gärna

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0