Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: Koden från susnet här
Online nu:

Vilken härlig dag ...

... och vilka vårkänslor som väcks :) Tog på mig en softshelljacka och gick milen med mamma och moster. Tog lite tid då vi gärna stannade till och vände ansiktet mot solen. Tjänade sedan 150 lätta kronor då  jag agerade frisör för andra gången denna veckan . Blev verkligen Görsnyggt.


Imorgon blir det Jobb 08-17 och även på måndag 08-14 , då jag förhoppningsvis även får min nya telefon (igen) .
Hahah ,  jag tror jag sänder ut någon slags radioaktiv strålning som tar sönder mobiler. Lämnade in min gamla telefon nyligen (för femte gången) men den var tydligen vätskeskadad. Hur , det kunde de inte förklara ..  WellWell jag bestämde mig allafall för att köpa loss den gamla och köpa en helt ny , alltså en helt ny modell. Fick den via post och vips var även den helt slock. Efter fyra dagar skickade jag in den också och nu väntar jag på ännu en.

Mickan och Malin är  i thailand nu .. är inte alls avundsjuk, men älsklingar ni är värda varenda sekund där nere.

I torsdags spenderade jag några timmar i ullared tillsammans med Erik och hans morföräldrar. En riktigt mysig dag med en massa fynd ! Köpte bland annat ett par skor på Scorett outlet för 300 , dessa hade tidigare kostat 1100, är ett par svarta lite lägre, fodrade skinnstövlar med små nitar där fram. Löööve Them .

Hur som helst måste jag göra mig redo för sängen .. som insisterar att jag ska krypa ner i den snart. Jag som ligger så skönt här i soffan med Sessan kurrande på magen .


See ya "

Puss !

Kommentarer

Kommentera gärna

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0