Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: Koden från susnet här
Online nu:

Väder <3

Vilket helt underbart väder det är idag , tvättmaskinen går på högvarv och ute hänger den klara tvätten för torkning, vad är inte bättre än nytvättat som doftar av vår.

Då min fot inte är helt bra än och då hunden hade blivit ensam om jag inte åkt hem, läser jag dagens föreläsningar själv istället. Ska även sätta mig ute i solen och skriva min sammanfattning till kapitel fem som ska vara inne på onsdag nästa vecka. Kan vara skönt att få den ur världen.

Tänkte lägga upp lite bilder på balfrisyren jag gjorde på Lollo i Lördags , även sminktet var gjort av mig ,  det blev en naturlig ljus make, men lite inslag av lila, då detta var färgen på hennes klänning.

    


Tips om hur ni gör denna frisyr kommer i nästa inlägg.



Idag firar föresten jag och älsklingen 2 år och 11 månader. Helt otroligt vad fort tiden går. Känns som om igår vi var på vätterstranden för första gången tillsammans.
 

Vi hörs senare folks!


Kommentarer

Kommentera gärna

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0