Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: Koden från susnet här
Online nu:

Vart tog tiden vägen

Mycket har hänt, men inte här ..  Och nu tänker jag ta tag i detta på riktigt igen .

Stella har blivit en riktigt ''stor'' flicka nu. Eller rättare sagt har hon blivit äldre, hon är nu snart 9 månader och väger sådär 3,1 kilo. Snart börjar vi en kurs i rallylydnad tillsammans, visst kan hon redan mycket, men jag är säker på att hon vill lära sig massa mer, och vad passar då inte bättre en glädjefylld Rallylydnad. . .

Tiden går så otroligt fort och nu har jag snart läst halva tiden på sjuksköterskeprogrammet. Hittils helt felfri, utan en kuggad tenta, vilket känns riktigt  bra förstås. Nu läser vi omvårdnad 2, vilket innebär praktiskt övning i skolan, men även praktik ute på sjukhuset i 5  veckor, hamnade på kirurgen i Eksjö. :)

Snart är det bara 1,5 månad kvar till jag blir jönköpingsbo, vilket också känns rätt sjukt, men samtidigt alldeles underbart givetvis. Vi (Jag och erik) flyttar till österängens nedre del (mot hva) 1:a Maj för en som inte vet. En lägenhet på 63 kvadrat , med lite vätterusikt och bara promenadavstånd till både Villys, erikshjälpen, bussen & VÄTTERSTRANDEN i huskvarna !

Börjar bli ganska pirrig inför sommaren måste jag säga .. Akuten, ja herregud vad har jag gett mig in på. Hoppas och vet iaf att detta kommer blir en väldigt givande sommar. !


Kommentarer

Kommentera gärna

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0